Produkty

FAQ

AKO NAKUPOVAŤ

Ako zistím či je tovar skladom?

Momentálne jedinou možnosťou je informovať sa telefonicky alebo prostredníctvom e-mailu uvedenom v kontaktoch.

Ako si môžem tovar vyskúšať? 

Tovar je možné si vyskúšať u nás v predajni na Klariskej 14 v Bratislave.

Sú ceny uvedené na stránke s DPH?

Áno, všetky ceny zobrazené v e-shope sú už vrátane DPH.

 

Ako môžem upozorniť na chybnú informáciu alebo neplatné údaje?

Informujte nás telefonicky alebo prostredníctvom e-mailu uvedenom v kontaktoch.


DORUČENIE TOVARU A PLATBY

Aké spôsoby doručenia tovaru poskytujete?

Poskytujeme 2 formy doručenia:

1. Doručenie zásielky na predajňu a následný osobný odber.

2.  Doručenie zásielky prostredníctvom Slovenskej Pošty na Vami uvedenú adresu.

Ako dlho trvá doručenie tovaru?

Zásielky doručujeme bežne do 2-3 pracovných dní, maximálne však do 7 pracovných dní po akceptácii objednávky. Ak doručenie trvá viac ako 7 pracovných dní, kontaktujte nás telefonicky alebo prostredníctvom e-mailu uvedenom v kontaktoch.

Ako zistím stav mojej objednávky?

O zmenách stavu objednávky Vás informujeme prostredníctvom e-mailu. Stav svojej objednávky tiež zistíte, ak nás kontaktujete telefonicky alebo prostredníctvom e-mailu uvedenom v kontaktoch.

Môžem si zvoliť termín doručenia zásielky?

Ak si želáte neskoršie expedovanie objednávky, napíšte nám to do poznámky k objednávke.


Budem platiť poštovné pri osobnom odbere?

Nie.

Môžem platiť platobnou kartou?

Ľutujeme, ale momentálne to nie je možné.


Čo musím skontrolovať pri preberaní zásielky?

Pri preberaní zásielky vždy skontrolujte poškodenia obalu. Máte právo skontrolovať aj obsah zásielky, teda či samotný tovar nebol poškodený pri preprave. Tovar nepreberajte, ak je zjavné, že došlo k poškodeniu pri preprave.

Dostal som správu o odoslaní balíka ale balík mi nebol doručený.

S najväčšou pravdepodobnosťou je Váš balík už na pošte. Ak Vám neprišiel ani "žltý lístok" z pošty, nevadí, choďte na poštu a vyžiadajte si zásielku. Ak chcete zistiť podacie číslo Vašej zásielky, kontaktujte nás telefonicky alebo prostredníctvom e-mailu uvedenom v kontaktoch. Nezabudnite si zobrať aj občiansky preukaz, inak sa môže stať že Vám pošta balík nevydá.

Storno, zmena objednávky pred doručením.

Kontaktujte nás čím skôr telefonicky alebo prostredníctvom e-mailu uvedenom v kontaktoch.

 

Môže zásielku prevziať aj niekto iný ako ja?

Áno, zásielku je možné odovzdať aj splnomocnenej osobe, avšak splnomocnenú osobu treba uviesť v objednávke vždy pred jej odoslaním na spracovanie. V opačnom prípade bude doručená výhradne do vašich vlastných rúk. Dodatočné vydanie splnomocnenej osobe nie je možné, uvedené opatrenie má zabrániť zneužitiu vašich osobných údajov a zamedziť vydaniu tovaru neoprávnenej osobe. 


Vrátenie tovaru, reklamácie

Dá sa tovar vrátiť, reklamovať?

Ak Vám tovar zakúpený u nás z akéhokoľvek dôvodu nevyhovuje, máte ho možnosť vrátiť, vymeniť za iný produkt a v prípade poškodenia môžete tovar reklamovať. A to buď v našej predajni na Klariskej 14 alebo ho poslať poštou. Viac info tu...

 

Iné

 

Stránka sa mi nezobrazuje korektne, čo mám robiť?

Na využívanie najmodernejších technológií vám odporúčame mať nainštalovaný najnovší webový prehliadač Mozilla FireFox, resp. Internet Explorer verzia 9 a novší, Opera, Chrome alebo Safari. Ak máte naďalej ťažkosti so zobrazovaním konkrétnej stránky, dajte nám o tom vedieť telefonicky alebo prostredníctvom e-mailu uvedenom v kontaktoch.


Ako môžem upozorniť na chybnú informáciu alebo neplatné údaje?

Kontaktujte nás telefonicky alebo prostredníctvom e-mailu uvedenom v kontaktoch.